::~LaWaK~::

Amira dilahirkan di dalam sebuah keluarga yang sederhana di pinggir Bandar. Apabila meningkat dewasa kecantikan amira makin menyerlah. Dia menjadi pujaan anak muda sekampung dengannya malahan kecantikannya tersohor sehingga ke kampung-kampung berdekatan. Pada suatu hari datang rombongan peminangan dari anak ketua kampung. Dalam keadaan terpaksa bapanya menerima pinangan itu atas dasar terhutang budi dengan kebaikan ketua kampung. Anak ketua kampung yang bernama Ali ini tersangatlah tak sesuai dengan si amira yang cantik manis. Ali merupakan seorang pemuda yang panas baran dan tak berapa hensem.

Setelah berkahwin, amira di layan seperti orang gaji oleh Ali. Jika kehendak nya tidak di turuti atau amira melakukan kesalahan walaupun hanya salah bancuh kopi, amira akan di pukul,di sepak terajang oleh Ali. Dengan kehendak yang maha esa, setahun kemudian Ali di serang penyakit ganjil. Dia muntah darah tak kira masa. Badannya yang dulu sebesar gajah kini tinggal sekeping. Pelbagai cara telah di gunakan untuk mengubati ali. Sehingga suatu hari mira membawanya pergi berjumpa doktor.

“doktor,apakah penyakit saya nie?tolonglah saya doctor……”

“mcm ni lah en.ali, kami akan buat ujian air kencing ke atas en... ... ”

“doktor, boleh tak saya bawak balik bekas nie dulu? Sbb saya baru lepas kencing jer tadi…..esk sy bg kat doctor”

“baiklah kalo cm tu”

Ali pun balik kerumah membawa bekas air kencing tu. semasa di rumah, dalam keadaan kelam kabut Mira masuk ke tandas dan tersepak bekas yg berisi air kencing Ali. Mira teramatlah takutnya dengan kejadian itu.jika ali tau pasti di tangan nya Mira.oleh itu mira mengambil keputusan untuk menggantikan dengan air kencingnya………………….

Selang beberapa hari ali pergi untuk mengambil keputusan ujian air kencingnya,

“mcm mana doctor apa keputusannya?... ... ... ”

“di dapati sebab-sebab en.ali muntah darah adalah kerana…………………..”


“kerana apa doctor?”

“tahniah en.Ali anda mengandung dua bulan”

Ali terus jatuh pengsan dan meninggal di tempat kejadian... ... ... ... ... ... ... ... ...

p/s: moral of the story... pertama jangan suka pukul bini.yang kedua jangan letak bekas kencing merata-rata... ..kuang kuang kuang…

0 069 comments:

Post a Comment

Video Gallery

.