[INFO] Celcom Offer Unlimited Call & SMS

Aku ada dapat SMS ni, penghantarnya dari CelcomOffer bertarikh 28 Mac 2011 jam 9:39 pagi tadi. (dapat pagi, tapi petang baru aku masuk entri baru... hehehe)

Oklah, korang mesti nak tau apa isi kandungan SMS tu kan?

SMS tu berbunyi macam ni, takda bunyi ek? korang baca nanti kelura la bunyi tu... hehehe
Hanya utk anda!Nikmati PGGLN & SMS TANPA HAD ke semua no Celcom hgga 11.59mlm@RM3/sehari! Utk melanggan,htr YESRM3 ke 22188. Tawaran sah hgga 31/03/11.T'luk T&S
 atau dalam ayat skemanya (aku taip penuh takut korang tak tau baca ayat SMS ni)

Hanya untuk anda! Nikmati PANGGILAN & SMS TANPA HAD ke semua nombor Celcom hingga 11.59 malam pada harga RM 3.00 sehari! Untuk melanggan, hantar YESRM3 ke 22188. Tawaran sah sehingga 31/03/2011. Tertakluk terma dan syarat.
 Jadi kepada korang yang pakai Celcom dan suka bergayut / nak saving macam aku ni tapi tak dapat SMS macam ni, bolehlah cuba kot. BTW, aku guna Celcom Xpax.

1 069 comments:

Anonymous said...

Compare dgn pakai line mana lebih untung? Kalu tengok offer tu (aku pun ada trima) memang jimat, habih kalu call after 12 mid nite camna lak kira caj? Kalu ad pencerahan tolonh bagi.

Post a Comment

Video Gallery

.