[KES] Cubaan Bunuh Diri di KB Mall

Sebelum bunuh diri...




Percubaan menyelamatkan tetapi gagal...




Seorang wanita didapati melakukan cubaan bunuh diri di luar bangunan KB Mall (Kota Bharu Mall, lebih kurang jam 4 petang tadi (24 Mac 2011... Motif cubaan bunuh diri belum dikenal pasti... Walau bagaimana pun, wanita tersebut hanya cedera ringan kerana pihak bomba telah menyediakan alas tilam di bawah bangunan...

sumber : http://ezany-kun.com

7 069 comments:

Anonymous said...

biar betul pompuan ni.. dunia nak kiamat dah..

Anonymous said...

masyaAllah, berani betul perempuan ni. dah hilang pertimbangan agaknya

jay damien said...

tu la pasal... agaknyer pasal ape ek??? hmmmmm...

Raja Nakal said...

giler a... memang nekad bunuh diri...

jay damien said...

@Raja Nakal, ngeri tgk... naseb dah alas kat bawah tu

nuriz said...

emosi mengatasi akal...

jay damien said...

@nuriz, dier ni penuh ngan emosi kot... tu yg sampai nak bunuh diri tu... ilang akal dah kot??? hehe

Post a Comment

Video Gallery

.