Ini Bukan Entri Biasa Walaupun Cuma Emoticons

Entry aku yang ni bukan entri calang-calang punya entri. Hahaha~ Kenapa aku kata macam tu? 

Korang nak tau kenapa tak? Cuba la klik kat bawah ni untuk tengok kesannya. :)

Kesan efek pertama : Klik!
Kesan efek kedua : Klik!
Kesan efek ketiga : Klik!
Kembali ke normal : Klik!



:nana:lala :gk :bored :wuu
:nite :sick :sigh :psst :ngap
:mari :wowo :woi :wink :doa
:kyg :well :curi :malu :love
:hope :muah :? :tanak :ehem
:pom :hoho :no :cool :hi
:kamus :dush :huhu :hah :mati
:tension :gelak :majuk :smoke :korek
:kih2 :bising :ketuk :muntah :panas
:tocei :pitam :sob3 :lari :tacing
:takut :sejuk :out :bath :peace
:thx :yes :clap :adoi :haip
:swt :psp :sleepy :ok :pukau
:nafsu :ugut :wacha :koya :yaya
:stress :kecewa :listen :grad :rokok



Hahaha!!! Aku dah takda kerja la ni... Nak update pun macam malas jer...

3 069 comments:

Hati Batu said...

nice la!! haha guna coding javascript..hehe =P

jay damien said...

@Hati Batu, hehe~ ada jugak orang nak komen dekat entri ni :)

محمد ريزل said...

Jay ,ada tutorial x nk buat emoticons (biasa punya)..nak copy .... : )

Post a Comment

Video Gallery

.