RAmAi yAnG kEnA sUmPaHaN Di JePuN????

Hai sume... dahulu kite pernah dikejutkan dengan satu klip video manusia yang disumpah menjadi ikan pari oleh kerana derhaka kepada ibunya.. Di mana suatu kawasan yang mungkin berada di Indonesia... Tetapi di Jepun mungkin terlalu banyak orang yang derhaka kat ibu mereka, jadi ramai jugak yang disumpah menjadi ikan pari sehingga boleh dijual untuk dimakan kepada orang ramai... Sila klik pada baca seterusnya untuk menonton sendiri klip videonya[...]

Hahaha... sebenarnye ikan ni memang sejenis ikan pari pun... tetapi telah diubahsuai menyerupai rupa manusia... Aku nk tanya korang sume, adakah korang lalu untuk makan ikan yang telah diubahsuai tersebut???? Sila tinggalkan komen untuk menunjukkan reaksi anda... Terima kasih...





Baca artikel di sini.



4 069 comments:

Encik Azizan said...

haha..dahsyat..tgk pon takut cne nk makan..ntah2 ikan mkn manusia plk..muhaha

lieya orange M.I. said...

...ngeeee, tak lalu la nak mkn mcm tu...
...gelinyerrrr....

::~jAy DaMiEn~:: said...

✿~jAy DaMiEn~✿ said to Encik Azizan >>>
huhuhu... bro, aku pun xlalu nk mkn gak..
tapi diorang ni kan, penuh dgn seni la sampai ikan pun diorg buleh buwat jd camni...

sincerely,
✿~jAy DaMiEn~✿

::~jAy DaMiEn~:: said...

✿~jAy DaMiEn~✿ said to lieya orange M.I >>>
jay pun geli gak lieya... tp dgr citer ikan tu sedap jer... tp org jepun la yg kata cam tu...
hehehe

sincerely,
✿~jAy DaMiEn~✿

Post a Comment

Video Gallery

.