NuFFnAnG kU KiNi DaH AdEr PeNCaPaiAn

Nuffnang oh Nuffnang... Terlebih dahulu aku nak ucapkan jutaan trima kasih kepada kawan sekalian yang sudi klik2 iklan aku ni... Tanpa korang Nuffnang aku xkan ade sesen pun lagi... huhuhu... Now, bila dah tengok ader RM 2.50, ati aku dah rase gembira.... Leh caye gak Nuffnang ni kan... hihi... so, kepada sesape yang belum ader Nuffnang tu, buleh la ke websitenye di www.nuffnang.com.my . Aku juga dalam proses untuk menambah peningkatan klik2 pada Nuffnang aku... So, kene la carik ramai member lagi... ehehe...


Sila klik pada gambar di bawah untuk saiz yang lebih besar...


Sila tinggalkan komen korang setelah membaca... Setiap komen itu adalah amat dihargai dan akan di trackback oleh aku untuk klik2, dan juga komen blog korang... harap maklum..

9 069 comments:

syawal said...

tahniah bro. ada kemajuan sudah. nanti ajarkan aku sama la.

iesha said...

thanks for inviting me to read your blog..
nice blog.. (^-^).. how to make a blog?
jay, can u teach me how?

king said...

ello bro, aku antara orang yg kau selalu invite baca blog kau nie... dan antara orang yg selalu klik dkt iklan kau tu... nanti dah kaya, jangan lupa belanja aku...

Nine said...

Tahniah Jay...wahh tak lama lagi ko blogging dapat duit jugak yer..
bagus2..

POSH76 said...

bro jgn lupa aku nyer 20%..aku kan paling setia klik2 ko nyer blog..hehe..congrate...tak lama lagi dapat ler chq tu...hehe

Riena said...

Hi jay.. thanks coz ajak i baca blog u ni..
nice blog.. lagu james blunt tu pon best gak..
Jay, napa u x mau buwat blogshop pasal enset?
u kan tokey enset.. hikhikhik..

CikYana(",) said...

congrats jay
cikyana nye earning da rm6.25
hihihihi

Encik Azizan said...

bgs2 ad peningkatan..hehe..aku slh sorg tukang klik ko bro..jgn lupe klik aku blik k..hak3

hidayah said...

wah...best yer dia...

Post a Comment

Video Gallery

.