Sharing is Caring





pemakaian topeng muka ni brape la sangat jikalau nak dibandingkan dengan nilai nyawa kita ni...
jadi seeloknya, marilah kita sama-sama memakai topeng muka ni daripada membiarkan H1N1 dari berjangkit atau kita yang mungkin akan dijangkiti...

p/s : aku nak carik 'mask' macam kat atas ni la... huhuhu

7 069 comments:

POSH76 said...

bro kalu camni harusla wa p beli....takuttttt nanti sia2 ajer...good info....hehe

ezany said...

bagus2.. timakasih tolong perpanjangkan.. tp btul ker ade jual topeng cam kat atas.. gempak tu.. haha.. kalo pakai sure h1n1 takut..

::~jAy DaMiEn~:: said...

POSH76,

elok sangat la kalau ko pegi beli, tp dah beli jangan segan pulak memakainye di khalayak ramai... huhuhu...

sincerely,
✿~jAy DaMiEn~✿

::~jAy DaMiEn~:: said...

ezany,

aku rase tu lagi safety kot...
aku nak wat DIY sendiri la mask macam kat atas tu.. hehehe..

sincerely,
✿~jAy DaMiEn~✿

CikYana(",) said...

cikyana pun mau pakai mask la

::~jAy DaMiEn~:: said...

CikYana(",),

skrg ni xmo main2 same sakit yg ringan2 taw...

sincerely,
✿~jAy DaMiEn~✿

░♥si lampu neon♥░ said...

cam best giler kot mask tu..ade ke jual?

Post a Comment

Video Gallery

.