Nama aku tersenarai dalam Google Malaysia Top Searches 2010 ker???

Waduh2, dalam diam rupanya belog aku tersenarai kat Google Malaysia Top Searches 2010 ...

takde sorang beloger pun yang perasan kan? hehehe~
nah cuba korang tengok kat bawah ni... aku dah print screen siap2 untuk tatapan korang...

Biggest achievement to date, Jay Damien is listed amongst the Top 10 Fastest Rising People in Google Malaysia Top Searches (2010), according to annual trend analysis by Google Zeitgeist .

[klik gambar untuk tumbesaran]

[klik gambar untuk tumbesaran]


Fastest Rising People

  1. jay damien (it's me... blogger)
  2. justin bieber (artist)
  3. luna maya (artist)
  4. din beramboi (artist)
  5. lady gaga (artist)
  6. hanis zalikha (blogger)
  7. lee min ho (artist)
  8. adam lambert (artist)
  9. siti nurhaliza (artist)
  10. paul tan (blogger)
hahaha~ syoknyer aku... memang tgh syok sendiri pun apatah lagi tetiba pulak dan entah macam mana nama aku tersenarai dalam Google Malaysia Top Searches 2010... so magic!!!


0 069 comments:

Post a Comment

Video Gallery

.