P1 WiMAX yang guna WiFi kepunyaan aku di 'HIJACK'... grrrrrrr~

Alkisah aku pengguna p1 wimax, ni aku nak story kat korang pasal wifi aku kene hijack la... maksudnyer wifi korang ade password tapi dah dicerobohi oleh orang lain yang tumpang sekaki pulak senang lenang access internet, sesuka hati download itu, download ini....

sampai aku sendiri nak access internet pun susah giler... terasa dipinggir, terasa macam mengemis di negeri sendiri... HAMPEH!!!!!

selama ni aku tak tau pulak password yang duk ada dekat USB tu boleh tukar???
malam ni baru tau sebab dah tengok kat user manual.... fuhhh~ nasib baik tak buang...

oleh kerana aku dah geram giler ngan hijacker tu, aku dengan berbekalkan pengalaman aku dalam keje2 hack menge'hack' ... hehehe ^_^ ape lagi, terus la perang besar guna wifi...

dia hack aku, aku hack dia... dia hack aku, aku hack dia... dia hack aku, aku hack dia... sampai kesudahan aku yang menang.... (heyyy, ini belog aku... so yg pemenang serta hero dalam story ni mesti la aku kan??? HAHAHA!!!)

tapi memang betul pun aku yang menang... APA??? korang tak percaye ker???
nah, cuba tengok bukti kat bawah ni....
dia hack aku, aku hack dia...
tadaaa~ ade sijil Malaysia Book of Records lagikkk!!!
(aku edit jer sbb dah bosan sangat) hahaha~

So, kepada siapa2 yang belum tukar password P1 Wimax korang tu, jangan lupa belek2 la balik user manual modem korang (tu pun kalau korang tak buang lagi... hehehe)

0 069 comments:

Post a Comment

Video Gallery

.