[INFO] Ketahui Percakapan Haiwan Kesayangan Anda

Artikel aku ini mungkin membawa khabar gembira buat pencinta haiwan lebih-lebih lagi untuk Pencinta Kucing dan juga pengguna telefon pintar, Android.

Agaknya apalah perkara yang menggembirakan itu ya? Kalau korang nak tahu, tak lama lagi akan terdapat aplikasi yang kononnya mampu menterjemahkan setiap apa bunyi yang keluar dari mulut haiwan peliharaan korang seolah-olah mereka juga tahu bercakap seperti manusia. Contohnya video dibawah ini :





Aku pun rasa gembira kot kalau dapat dengar apalah yang Si Mimi dengan Si Momo aku tu mengiau nanti...

3 069 comments:

Anonymous said...

ni april fool je la.. haha.. sama gak camni.. haha.. http://mail.google.com/mail/help/motion.html

jay damien said...

@Anonymous, kalau ia jadi kenyataan memang best kot... hehehe

vajofrey said...

Love your site man keep up the good work

online pharmacy viagra

Post a Comment

Video Gallery

.