::~kUiZ~:: Soalan Kuiz Siri - 1

Huahahaha... Soalan dah kuar dah hari ni...
So, kepada sesape yang belum mendaftar tu, sila lah berbuat demikian, ok??
Cara-cara nak daftar tu sila follow arahan pada entry sebelum ni taw...

Okeh, tanpa melengahkan mase aku nak menaip soalan ni... Kat bawah ni adalah soalan2 nyer..
====================================================================================

1] Pada masa bilakah blog aku ni wujud???

2] Dimanakah lokasi air bukit???

3] Bila aku bosan, aku selalu bukak websites ape???

4] Kenapa aku rajin ke gymnasium???

5] Berapakah pH air bukit yang aku ambil tu???

6] Kita perlu makan ape untuk long term memory???

7] Kita perlu makan ape untuk berpikir dengan pantas???

8] Dimanakah mak long aku tinggal???

9] Berapa umur aku sekarang???

10] Sila lengkapkan slogan dibawah.
jAy DaMiEn suka warna pink kerana [jawapan korang tak buleh lebih dari 25 patah perkataan]


#Sila copy dan paste soalan diatas ke dalam email korang, dan anta ke email aku kat chau_chincau69
@yahoo.com

#Pastikan korang mendaftar dulu sebelum menjawab, ok?? kalau xnak, jangan nak banyak bunyik ok??

#Kuiz yang akan diterima penyertaannye adalah peserta yang berdaftar sahaja.

#Terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog aku. Kesemua jawapan yang di cari ada di dalam blog aku ni. So, pandai2 la korang carik nanti yea...
#Sila anta jawapan korang sebelum = [TUTUP SUDAH]


~chiaosss~


0 069 comments:

Post a Comment

Video Gallery

.