::TeNtAnG aKu:: ThAnKs tO aLL oF yOU.... pLEaSe ViSiT mY bLoG aGAiN...

Well, thanks pada teman2 yang sudi membuka blog aku ni..
Tanpa korang sume, blog aku ni x
kan mendapat counter hits yang tinggi...
So, rajin2 la membaca blog aku ni yea...??? hehehe...

Insya-Allah aku akan meng'update' slalu blog aku ni dengan bahan yang menarik serta aktiviti yang aku buat lerr...



kalau xder aktiviti, aku xder la nak m
eng'update' blog ni...
huhuhu...



Di sini aku nak menunjukkan korang sume bahawa betapa bestnyer kalau korang memblogging ni..
Disamping itu, korang juge buleh meletakkan iklan kat dalam blog korang... Tu pun kalau korang ader blog laa... hehehe...

Kat sini gak la korang leh wat duit...

Bukan setakat blog pasal personal korang jer leh buwat, tapi korang juga boleh buwat bisnes ngan blog ni bagi menggantikan pembinaan websites...

Dengan blog ni, ia juga sangat mudah diuruskan... Disamping leh gak la wat korang jadik celik IT sikit la... sebabnyer kenaper?? ye arr... sebabnyer kat sini pun ader gak penggunaan javascript...

huhuhu...



gambar2 yang aku upload ni menunjukkan carta advertisement yang aku dah buwat...

gambar atas adalah bilangan orang yang datang melawat blog aku brape ramai...

gambar bawah pulak menunjukkan dari mane kawan2 aku ni datang... hehehe...

sila klik pada gambar untuk lebih besar lagi gambar tu... hihihi...





2 069 comments:

ali_24 said...

perh..gempak la ko jay..dr jepon pon ada tuu,haha..lg 1..rajin tul ko update blog ko nih..kan bgus kalo aku rajin cam ko..hebatlah!!

Unknown said...

hahahha
rjn2 la blog wakling ke blog kawan2 erk..lagi meningkat trafik nnti..blog aku pon jgn luper utk lawat.k aku tgu komen dr ko ni..hehehhehe

Post a Comment

Video Gallery

.