Aku mengudang...

Hai semua.. Bulan Ramadhan ini banyak dugaannya yang kita akan lalui... begitu juga ngan aku yang ternyata frust tertonggeng lagi.. hahaha...

Apabila aku frust, hati mula terasa sakit dan pedih... Bila hati menjadi begitu, otak pula menjadi berat memikirkan masalah... Namun aku bersyukur kerana dikurniakan otak yang boleh berfikir dengan waras lagi...

Mungkin ade setengah orang akan mencari jalan penyelesaian mudah seperti mencederakan diri sendiri ataupun bunuh diri apabila dirinya frust ketika bercinta... Korang tahu tak dosa melakukan perkara sedemikian??? jawapannya adalah dosa besar, FAHAM???

Jadi untuk tidak berfikir masalah itu, kakiku melangkah pergi ke kolam mancing udang galah di Sentul... Dimana udang galah disitu agak bagak juga saiznyer... Kire kene tgk jugak lah skill mengudang korang bagaimana... HAHAHA...!!!

Dan pabila udang telah memakan umpan, tangan aku akan otomatik la mengayuh mesin pancing tu... rugi ooo kalau terlepas...
lagi la tension kalau terlepas... tapi takpe, aku masih buleh kontrol ketensionan aku... otak masih waras lagi kan... hehehe...

*foto dibawah ni adalah aku ngan udang...

ermmm.. apo den nak buek ngan udang ni hah?? bosar lak tu...
[kalau korang nak tau, korang tunggu je la resipi yang akan aku hapdet xlama lagi]



+-+-+SEKIAN+-+-+



7 069 comments:

syawal said...

wow, besar tu bro.. bila nak pegi sana lagi?? wa nak follow lah..

::~jAy DaMiEn~:: said...

huh, mmg arhh besau... sile jeles k bro... ko nak folo tapi contact no. ko aku mane nak ade dah...

sincerely,
✿~jAy DaMiEn~✿

POSH76 said...

bagus2 yg nak g bunuh diri tu apsal...p la cari munger lain....haha

::~jAy DaMiEn~:: said...

posh76,

tu la org muda zaman la ni, pikiran singkat betul... selalu nak amik jalan mudah je...


sincerely,
✿~jAy DaMiEn~✿

saddam said...

kalo tak silap aku tempat nie mcm kat pelangi... betul ke?? agak je..heheh

::~jAy DaMiEn~:: said...

hohoho.. saddam, agakan ko tu dah betul la tu... ko tau tu macam bese pegi jer kat ctu??
hehehe..

sincerely,
✿~jAy DaMiEn~✿

sweet_lin (^_^) said...

hun, u nie kan dari dulu asyik fishing jew. tapi udang galah i like it so much tau dear. lagi pulak resepi u tu. ape namanye eh? haaa... udang galah bermadu tiga cili. hiks~
looking so tasty la sayang. bile i leh rase eh?

Post a Comment

Video Gallery

.