Kenapa 09/09/09 sangat istimewa bagi aku???




hoyehhh...!!!! hari ni bertarikh 09/09/09 mungkin amat bermakna bagi sesetengah orang. begitu jugak dengan aku... bukan percaya pada tarikh ni, tapi sekadar berasa seronok meraikan hari yang jarang berlaku ni... macam tahun lepas 08/08/08 pun camtu gak, aku rase macam 'ong' jugak la... sebab ari tu ari jumaat, aku terjumpe angpau kaler merah, ntah cina mane punye ntah, bila bukak jer, ader RM 888.... aku pon ape lagi, sapu jer la duit tu... joli sakan beb.... wah..!! wah..!! wah..!!

so, ari ni pulak 09/09/09 pun bermakna gak buwat aku, tapi kali ni aku x terjumpe angpau pun... lalala~
well, tambahan pulak ari ni aku dapat kenal lak ngan sorang awek sarawak ni, agak cute jugak orang nye... tapi kali ni aku xmau la nak expose pasal cinta aku lagi.... biar aku kawan2 biase jer dulu ngan dier... kenal hati budi masing2... belaja bahasa sarawak... belaja wat kek lapis sarawak... huhuhu, tu yg best nak belaja tu.....

lagi pulak aku pun baru jer putus cinta, ermmm... dah xder jodoh agaknye, ape leh buwat lagi... terima jer dengan redha serta hati yang terbuka... walaupun amat pedih ulu hati untuk menerima hakikat tu...

[pedih ulu hati, gunalah GAVISCON]
wakakaka... siap iklan lagi tu...

tetapi aku berasa bersyukur yang amat sangat kepada Tuhan yang Maha Esa kerana dipertemukan aku ngan awek sarawak ni... amin....

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

mauk kamek klaka sarawak pulak nak?? huhuhu...
tu baru ckit jer tu...

so, setakat ni jer la aku menaip... disamping aku nak promote link URL kawan2 aku macam kat bawah ni...

LEN'S VACATION - untuk sesaper yang nak pergi vacation atau travel
A.P.Y CLOTHING - untuk sesaper yang minat baju custom made design
ERIDANY'S COOKIES - untuk sesaper yang berminat nak order tempahan kuih raya, cupcakes, fondant cakes




-THE END-


0 069 comments:

Post a Comment

Video Gallery

.