FARM VILLE - cara2 nak main tipu dalam FV ni... hehehe~ [PART 4]


Hai bloggers dan peminat2 FarmVille di FACEBOOK... entri aku ni adalah mengenai game 'kebun di alam maya' yang tengah top jugak di abad ini... huhuhu~

Entri kali ini menceritakan camne nak main tipu @ 'cheat' dalam FarmVille a.k.a FV ni???
hahaha~ aku dah tau caranya... yeayyy....

mari kite mulakan.... (^_^)

kali ni aku ajar cheat camne nak kurung 'neighbor/jiran' yg dtg melawat kat kebun korang, disamping diorg pun xperlu bergerak utk 'fertilize/membaja' tanaman korang.... lalala~

ape yang korang perlukan adalah 4x pagar...

Step 1. Lepas saje korang 'load' ke kebun, biarkan orang korang tu di situ jer...


Step 2. Korang letakkan pagar seperti dalam gambar atas...


Step 3. Korang letakkan lagi pagar tu... hehehe...


Step 4. Korang letak pagar lagi sehingga mengelilingi orang kat tgh2 tu...


Step 5. Korang letakkan pagar sampai jadi bentuk petak...

ianya amatlah mudah, aku rase budak tadika yg celik IT pun buleh buwat.... hehehe~

tahap kepayahan :

sekian tu saje la cheat utk FV yg aku dapat...
bermain sambil belajar, mmg menyeronokkan~ (^_^)

0 069 comments:

Post a Comment

Video Gallery

.