FARM VILLE - cara2 nak main tipu dalam FV ni... hehehe~ [PART 5]


Hai bloggers dan peminat2 FarmVille di FACEBOOK... entri aku ni adalah mengenai game 'kebun di alam maya' yang tengah top jugak di abad ini... huhuhu~

Entri kali ini menceritakan camne nak main tipu @ 'cheat' dalam FarmVille a.k.a FV ni???
hahaha~ aku dah tau caranya... yeayyy....

mari kite mulakan.... (^_^)

Kali ni aku akan bagitau cara2 utk menambahkan nilai XP dengan cepat.... haaa.... bagaimane caranyer??? sgt mudah.... sila lihat gambar kat bawah... >>>

gambar diatas menunjukkan pada bahagian "Buildings > All"

gambar diatas pula menunjukkan bahagian "Decorations > Hay Bales"

antara "Buildings" dan "Decorations", manakah yg dapat membantu menaikkan XP level korang dlm FV ni???

jawapannye adalah "Decoration".... kenape???
sile tgk gambar kat bawah >>>>

{klik gambar utk tumbesaran}

KESIMPULAN : dengan duit 100,000 utk pembelian 1 unit windmill yg hanya mendapat XP sebanyak 1000, korang boleh beli 200 unit hay bales pada harga 100,000 itu dan mendapat XP sebanyak 4000.... hahaha~ senang giler kan???...



ianya amatlah mudah, aku rase budak tadika yg celik IT pun buleh buwat.... hehehe~

tahap kepayahan :

sekian tu saje la cheat utk FV yg aku dapat...
bermain sambil belajar, mmg menyeronokkan~ (^_^)

0 069 comments:

Post a Comment

Video Gallery

.